  • Data: 2010-02-03 20:36:09
    Temat: Re: Limity płatności kartą - ciekawostka
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 21:31:19 +0100, Michal_Ko napisał(a):

    > No jakby nie patrzeć, to w sumie bardziej sensowne niż "dolne" limity-
    > prowizja procentowa przy "dużych" płatnościach zaczyna już poważnie
    > boleć a przy małych niekoniecznie. Lub inaczej: małe płatności mają
    > widocznie stosunkowo wyższą marżę.

    No wiadomo, że każdy to sobie jakoś tam kalkuluje w ramach swojego
    biznesu, ale do tej pory spotykałem tylko dolną granicę natomiast górna
    do dla mnie nowość, tym bardziej, że był to sklep, o ile dobrze
    zapamiętałem VOX czyli raczej taki hmmm żeby to jakoś dobrze powiedzieć
    bardziej ekskluzywny niż standard?

    --
    xbartx