    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lista Visa CashBack a rzeczywistość.
    Date: Tue, 23 Oct 2012 11:06:50 +0200

    Kamil Jońca pisze:

    > I znowu zakładasz, że _programiści_ podjęli jakąś decyzję. Ech. Ja sie
    > poddaję.

    Czepiasz się słów. Wszak napisałem, że "niektóre banki mają ch*ych
    informatyków". Kategoria "informatyk" jest dość szeroka i mieści się w
    niej i programista, i projektant, i pan "od komputerów" w szkole, i
    administrator trzepakowej sieci ulicę dalej... Ja nie wnikam jak w danym
    banku wygląda struktura zespołu obsługującego projekty informatyczne. I
    choćby nawet całość była robiona przez jednego studenta na umowę
    zlecenie, to nie obchodzi mnie to. Mnie obchodzi efekt końcowy i widzę,
    że on jest zły. I już. I nie ważne jest dla mnie czy to koder źle
    wcisnął Enter, czy projektant narysował o jedną strzałkę za mało.

    --
    MiCHA