  • Data: 2009-06-15 18:23:37
    Temat: Re: Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
    Od: Josh01 <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Cze, 19:06, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Dzis dostalem tefon z Multi. Wyrobili sie wczesniej... rachunek zostal
    > definitywnie zamkniety w piatek a prowizja naliczona po jego teoretycznym
    > zamknieciu w maju zostala 'umozona'. Odpowiedz pisemna idzie poczta :).
    > Tak, wiec okazuje sie, ze Multi podzielilo moje zastrzezenia. Szkoda tylko,
    > ze w ogole to mialo miejsce. Zobaczymy czy zmienia cos w procesie zamykania
    > rachunkow.
    >
    > MK

    Może "doczepię się" do wątku i napiszę jak próbuję zamknąć konto w
    mBanku. Zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że muszę wypełnić
    wniosek o zamknięcie rachunku, który jest do pobrania ze strony. Na
    moją uwagę, że nie mam kopii umowy a tym samym nie znam jej numeru,
    który wg tego wniosku jest konieczny do rozwiązania umowy rachunku,
    dowiedziałem się, że za jedyne 15 zł mogę sobie zamówić kopię tej
    umowy i dopiero po poprawnym wypełnieniu wniosku będę mógł rozwiązać
    umowe z mBankiem. Naprawdę muszę znać numer umowy i datę jej zawarcia,
    aby rozwiązać umowę o proawdzenie rachunku bankowego?
    J.