  • Data: 2011-06-29 08:10:18
    Temat: Re: LnS w GetinOnline - uporządkowali :(
    Od: Zyga <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    O matko, ale oni tam burdel mają. Miałem kiedyś lokatę na start, w ten
    poniedziałek bez problemu założyłem 7 kolejnych LnS. Dziś już się nie
    da. Parodia normalnie a nie bank.
    Podziwiam ludzi którzy przenoszą swoje konta PODSTAWOWE do tworów
    Czarneckiego. I jeszcze biorą tam np. karty kredytowe. Coś czuję że za
    jakiś czas będzie płacz i zgrzytanie zębów.

    pzdr
    Zyga