    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Logika Citi
    Date: Wed, 17 Feb 2010 15:58:37 +0100

    On 2010-02-17 14:52, xbartx wrote:
    > Dnia Wed, 17 Feb 2010 14:14:56 +0100, witrak() napisał(a):

    E ! wyciąłęś kawałek mojego, żeby lepiej odpowiedzieć :-)))
    Było tak:

    > Ustalasz go po zalogowaniu się do swojego konta przez www np. Alior,
    > mbank, multi i pewnie jeszcze ktoś się znajdzie lub przez telefon jak w
    > Citi i pewnie jeszcze ktoś się znajdzie.

    Fakt, w takim wariancie owszem. Ale to raczej wyjątki.
    Zresztą jest to średnio bezpieczne - jak wszystko, co bezpośrednio
    wiąże poziom bezpieczeństwa odrębnych kanałów (zwłaszcza, że teraz
    podsłuchiwanie nawet komórek nie jest tak trudne jak niegdyś).

    witrak()