  • Data: 2008-12-30 15:00:40
    Temat: Re: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Szymon" news:gjd3h5$cjq$1@news.dialog.net.pl

    > Nie wydaje mi się. Fuzja samych wpłatomatów ciągnie się miesiącami.

    Jest to podyktowane w głównej mierze znaczącymi obawami klientów Multibanku,
    że klienci mBanku po prostu im je popsują ;) Nie ukrywajmy, że statystycznie
    rzecz biorąc wpłatomaty Multi psują się znacznie rzadziej niż ma to miejsce
    w przypadku BRE. Gdzie szukać przyczyny - w głowach i inteligencji klientów
    (coponiektórych) :)

    > Poza tym mBank ma za dużo chybionych zupełnie projektów w stylu telefonii
    komórkowej.
    > Co zrobić z tym dziadostwem?

    Zlikwidować, bądź znacząco poprawić ofertę (np. wrócić do korzeni, co jak co
    ale oferta na początku działalności mBank Mobile była cacy). Oczywiście na
    jedno ani drugie chyba w najbliższej przyszłości nie ma co liczyć.

    > Do tego zupełnie inne procedury (np. wydawania kart)

    Dodajmy dupiate procedury, które bardziej denerwują niż ułatwiają życie
    klientów.

    > W tej chwili powrót do 2 kont: emax i ekonta, z solidnym % i bez
    wodotrysków jest już
    > bardzo trudny, by nie powiedzieć niemożliwy.

    Czemu?

    > Koszty się rozbuchały i nie ma co z tym teraz zrobić.

    Wrócić do korzeni, zmienić podejście do klienta, zachować pewne elementy
    "nowej" strategii biznesowej, zmodyfikować pewne procedury i będzie cacy -
    koszty można ograniczyć i dać ludziom to czego naprawdę im trzeba.
    Dla mnie bank ma być bankiem a nie namiastką hipermarketu, a niestety tym
    coraz bardziej staje się mBank. Z resztą wystarczy spojrzeć na jego główną
    stronę.

    Pozdrawiam.

    PS. Ale się nam OT zrobił :D