eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLokata 8% BZ WBK - do kiedy? › Re: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Piotr Karski" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
    Date: Tue, 30 Dec 2008 16:00:40 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <gjdcfi$tle$2@news.interia.pl>
    References: <gjb7rv$13r$1@news.interia.pl> <gjbl2e$9pj$1@inews.gazeta.pl>
    <gjblqh$30t7$1@opal.icpnet.pl> <gjche4$v5j$1@news.dialog.net.pl>
    <gjclh9$14pi$1@opal.icpnet.pl> <gjclpu$29r$1@news.dialog.net.pl>
    <gjcnek$dag$1@achot.icm.edu.pl> <gjcnhf$3js$1@news.dialog.net.pl>
    <gjcsvu$mh3$1@achot.icm.edu.pl> <gjd0ap$dfr$1@news.interia.pl>
    <9...@w...googlegroups.com>
    <gjd3h5$cjq$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: dbu130.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1230648628 30382 83.23.46.130 (30 Dec 2008 14:50:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Dec 2008 14:50:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:467708
    [ ukryj nagłówki ]

    "Szymon" news:gjd3h5$cjq$1@news.dialog.net.pl

    > Nie wydaje mi się. Fuzja samych wpłatomatów ciągnie się miesiącami.

    Jest to podyktowane w głównej mierze znaczącymi obawami klientów Multibanku,
    że klienci mBanku po prostu im je popsują ;) Nie ukrywajmy, że statystycznie
    rzecz biorąc wpłatomaty Multi psują się znacznie rzadziej niż ma to miejsce
    w przypadku BRE. Gdzie szukać przyczyny - w głowach i inteligencji klientów
    (coponiektórych) :)

    > Poza tym mBank ma za dużo chybionych zupełnie projektów w stylu telefonii
    komórkowej.
    > Co zrobić z tym dziadostwem?

    Zlikwidować, bądź znacząco poprawić ofertę (np. wrócić do korzeni, co jak co
    ale oferta na początku działalności mBank Mobile była cacy). Oczywiście na
    jedno ani drugie chyba w najbliższej przyszłości nie ma co liczyć.

    > Do tego zupełnie inne procedury (np. wydawania kart)

    Dodajmy dupiate procedury, które bardziej denerwują niż ułatwiają życie
    klientów.

    > W tej chwili powrót do 2 kont: emax i ekonta, z solidnym % i bez
    wodotrysków jest już
    > bardzo trudny, by nie powiedzieć niemożliwy.

    Czemu?

    > Koszty się rozbuchały i nie ma co z tym teraz zrobić.

    Wrócić do korzeni, zmienić podejście do klienta, zachować pewne elementy
    "nowej" strategii biznesowej, zmodyfikować pewne procedury i będzie cacy -
    koszty można ograniczyć i dać ludziom to czego naprawdę im trzeba.
    Dla mnie bank ma być bankiem a nie namiastką hipermarketu, a niestety tym
    coraz bardziej staje się mBank. Z resztą wystarczy spojrzeć na jego główną
    stronę.

    Pozdrawiam.

    PS. Ale się nam OT zrobił :D

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1