eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLokata 8% BZ WBK - do kiedy? › Re: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Piotr Karski" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
    Date: Tue, 30 Dec 2008 15:51:29 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 16
    Message-ID: <gjdcfr$tle$5@news.interia.pl>
    References: <gjb7rv$13r$1@news.interia.pl> <gjbl2e$9pj$1@inews.gazeta.pl>
    <gjblqh$30t7$1@opal.icpnet.pl> <gjche4$v5j$1@news.dialog.net.pl>
    <gjclh9$14pi$1@opal.icpnet.pl> <gjclpu$29r$1@news.dialog.net.pl>
    <gjcnek$dag$1@achot.icm.edu.pl> <gjcnhf$3js$1@news.dialog.net.pl>
    <gjcsvu$mh3$1@achot.icm.edu.pl> <gjd0ap$dfr$1@news.interia.pl>
    <9...@w...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: dbu130.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1230648637 30382 83.23.46.130 (30 Dec 2008 14:50:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Dec 2008 14:50:37 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:467711
    [ ukryj nagłówki ]

    "szczurwa"
    news:9976aaa3-7712-4aab-b1e5-6a96d8058b9d@w1g2000prm
    .googlegroups.com

    > Mam wrażenie, że to celowe dołowanie mBanku to wstęp do jego
    > likwidacji lub czegoś w rodzaju fuzji z Multibankiem. Po co BRE dwa
    > brandy, dwa grzybki w barszcz to za wiele...

    Powstaje zatem pytanie czemu odbywa się to w taki a nie inny sposób? Jeżeli
    rzeczywiście działania, których jesteśmy świadkami mają na celu
    doprowadzenie do ewentualnej fuzji z mBankiem to moim skromnym zdaniem
    będzie z tego więcej szkody niż pożytku. Pewna część klientów już dała sobie
    siana z tą instytucja (są do niej zbyt mocno zrażeni), skąd więc pewność, że
    tylko i wyłącznie odświeżony produkt będzie lepszy - żadna a ryzyko bardzo
    duże - ryzyko, że wcale nie będzie wyglądało to tak kolorowo jak zapewne
    myślą mędrcy na stołkach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1