  • Data: 2004-10-09 14:12:23
    Temat: Re: Lokata Prywatyzacyjna PKO BP
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yamma napisał(a) w wiadomości: <7RA9d.364552$vG5.55998@news.chello.at>...

    >Tylko, że proces prywatyzacji PKO BP jest przede wszystkim procesem
    >naszpikowanym polityką. Tutaj się liczy przede wszystkim efekt >polityczny.
    >Głowne skrzypce gra tutaj nie prezes Podsiadło a minister skarbu.

    Oczywiście, że minister skarbu! Kazali wykonać plan prywatyzacji to
    wykonuje. Nie znam min. J. Sochy. Wydaje mi się jednak, że nie było
    bardziej apolitycznego człowieka na tym stanowisku w III RP.

    >To jest na
    >zasadzie: "zobaczcie rozdajemy wszystkim po równo i pamiętajcie o nas >przy
    >urnach". Wszelkiego rodzaju licytacje, przetargi spowodowałyby wśród
    >elektoratu wrażenie nierówności, preferowania bogatszych.

    To że prawie cały rząd lewicowy to inna sprawa. Minister robi to co
    wspólnie zadecydowali. Nie o wrażenie jednak chodzi. Po prostu
    rozdrobniony akcjonariat de facto nie będzie miał nic do gadania.

    >Nie wszyscy znają się na
    >operacjach giełdowych ale każdy ma jako takie pojęcie o lokacie.

    Eee tamm... Nawet najgłupszy kolejkowicz nie stoi aby założyć sobie
    lokatę na - pożal się Boże - 3% rocznie. Może nie rozumie, ale
    wyczuwa, że może coś z tego być. Może być oczywiście w błędzie.
    --
    Arek