  • Data: 2004-09-27 12:39:00
    Temat: Re: Lokata, ale troche inaczej
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z obligacjami raczej nie ma sensu, ponieważ to nie będa jakieś wielkie
    > kwoty. Pozatym trzeba sie coś w tym orietowac, a ja nic sie nei orietuje.
    > reszta kupować co miesiac obligacje za kilkaset zł ?

    Wielkie niewielkie grunt zeby zysk byl. :)
    W najprostszym przypadku masz proste jak drut 2 latki ktore daje 14,49zl za
    dwa lata od kazdych 100zl.
    W dowolnym momencie mozesz je "przedstawic do wykupu" (czas realizacji ok 5
    dni). Dostaniesz wtedy naliczone
    odsetki - 1zl. W kazdym razie ze wszystkim proponuje poczekac do srody bo
    chyba w srode jest zebranie RPP i decyzja co do stop.