  • Data: 2006-04-19 07:44:19
    Temat: Re: Lokata + fundusz inwestycyjny
    Od: "marek" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po co się pakować w lokatę bankową + fundusze inwestycyjne !!
    Obecnie najlepiej jest wybrać tylko fundusze inwestycyjne mimo opłaty
    wstępu.
    Najlepiej jest mieć koszyk ponad 20 funduszy do wyboru.
    Możliwość przerzucania środków między nimi bez płacenia podatku Belki i bez
    płacenia opłat wstępu.

    TO SIĘ NAZYWA INWESTYCJA !!!

    Pozdrawiam.

    Marek

    Użytkownik "Marcin Kaczmarczyk" <m...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:e20t5n$fu1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Co sądzicie o tego typu ofertach. Wysokie oprocentowanie lokaty + brak
    > opłaty przy wpłacie na fundusz. Chodzi mi o ofertę Millenium (SuperDuet):
    > http://www.millenet.pl/Millennium/produkty_i_uslugi/
    lokaty/?_p=16607
    > oraz o ofertę KredytBanku:
    > http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/oszcze