  • Data: 2011-01-03 19:32:43
    Temat: Re: Lokata jedniondiowa na 4% mBanku
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "gri" <s...@a...er> wrote in message news:ift29o$gst$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Różnice w odsetkach są już minimalne.
    > Występują limity, m.in. BFG 50tys eur.
    > Czasami banki zawodzą.
    > Między mBank a EuroBank różnica funkcjonalności jest ogromna.

    Ale oprocz EB jest Meritum, ktorego system jest calkiem funkcjonalny. MBanku
    pozbylem sie juz ok. 4 lata temu, takze nie wypowiadam sie na jego temat i
    jego funkcjonalnosci na dzien dzisiejszy. MB chyba ostatnio tez podlega
    czestym awariom. EB nie funkcjonuje w godzinach nocnych, ale za to mozna
    wielokrotnie transferowac z biezacego na oszczednosciowe, czego chyba w MB
    nie ma. Polaczenie (korzystanie z) kilku bankow placowkowych przez net
    przewyzsza swoja funkcjonalnoscia MB oraz jest efektywniejsze cenowo dla
    klienta.
    Bylem klientem bankow wirtualych-MB i VW, ale nie tesknie do nich i nie mam
    zadnego bodzca ekonomicznego do korzystania z ich produktow. Jak sie meczyc
    z pelna wirtualnoscia, to tak jak w przypadku Opena/GO, ale za okreslone i
    wymierne korzysci w oprocentowaniu depozytow.