eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLokaty Open - problemyRe: Lokaty Open - problemy
  • Data: 2010-04-16 08:39:17
    Temat: Re: Lokaty Open - problemy
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote in message
    news:hq95jl$9h1$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Grześ " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:hq92q4$t31$1@inews.gazeta.pl...
    >> Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat nieodnawialnych
    >> z
    >> opcją zwrotu środków na konto, z którego zostały przelane bywa problem.
    >> Otóż
    >> ich system nie podaje tego nr konta! W potwierdzeniu założenia w pozycji
    >> "środki przelać na: " jest puste pole. To można oczywiście przez
    >> infolinię
    >> poprawić, nie mniej jednak jest to niedogodnością.
    >
    > Dzięki za informację! Dla dwóch nowych lokat, na które wczoraj
    > przelałem pieniądze, brakuje pozycji "Nr rachunku do zwrotu środków".
    > Ale mam podejrzenie, że jest to spowodowane zbyt krótkim czasem,
    > który upłynął od założenia i ten rachunek się tam pojawi (inne moje
    > lokaty, starsze, nie mają tego błędu). Ale będzie trzeba to sprawdzić za
    > jakiś czas - dzięki jeszcze raz.
    Dziala tak to zawsze, pozniej bedziesz widzial wszystko jak dla starych
    lokat.

    Inna rzecza jest to, ze zauwazylem, ze przy skladaniu wniosku, jezeli poda
    sie kwote z 'przecinkiem' a potem grosze, system wybija blad, ale wniosek
    sie generuje i o tym nie wiemy, poprawiamy kwote z 'kropka' i zatwiedzamy
    teraz bez bledu, ale w systemie mamy juz dwa wnioski na te sama kwote.
    Oczywiscie jeden wniosek nam przepadnie i nie jest to problem, ale powinni
    to usunac.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1