  • Data: 2004-09-06 13:58:29
    Temat: Re: Lokaty - kilka pytań
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <s...@1...acn.waw
    .pl>,
    Renata Gołębiowska wrote:

    > I jeszcze o lokatach, jakby kogoś zainteresowało.
    > Lukas negocjowalne 50000-100000 6,2%
    > 10000-150000 6,25%
    > obie roczne.
    > Lokata założona przez internet na >10000 to 6,2%, więc nie rozumiem,
    > gdzie jest deal.
    > BGŻ negocjowalne na 9mcy 50000-100000 5,55%
    > Lokata roczna >10000 6,25%

    Dalsze doniesienia z frontu:
    ING 12m-cy, stałe od 1000zł 6%, negocjowalna, stałe od 50000zł...
    niższa niż 6%. I pani powiedziała, że b. często tak jest, ale nie
    umiała wyjaśnić dlaczego. Ktoś wie dlaczego? Bo z ofert kilku banków
    wychodzi, że negocjowalne lokaty nie są atrakcyjniesze od zwykłych. Na
    czym polega wic?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę