  • Data: 2004-09-06 10:18:26
    Temat: Re: Lokaty - kilka pytań
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <chg0a1$3cf$1@nemesis.news.tpi.pl>, Bogdan B. wrote:

    > Jak jest liczona średnia rentowność nie wiem - to jest chyba jakaś średnia
    > ważona, bo zlecenia mogą być na różne kwoty.
    > A rentowności min i max (czemu odpowiadają odpowiednio ceny max i min) to są
    > faktycznie najniższa i najwyższa rentowność dla przyjętych ofert. Bony to są
    > papiery z dyskontem a przetarg wygląda tak że najpierw MF przyjmuje oferty z
    > najwyższą ceną a potem pozostałe z malejącą ceną aż uzbiera tyle ile chce
    > kupić.
    > Jeżeli przeliczasz ceny na rentowności pamiętaj o roku 360 dni.

    Dzięki, rozumiem.

    I jeszcze o lokatach, jakby kogoś zainteresowało.
    Lukas negocjowalne 50000-100000 6,2%
    10000-150000 6,25%
    obie roczne.
    Lokata założona przez internet na >10000 to 6,2%, więc nie rozumiem,
    gdzie jest deal.
    BGŻ negocjowalne na 9mcy 50000-100000 5,55%
    Lokata roczna >10000 6,25%
    W Eurobanku i pekao nie chcieli mi powiedzieć na infolinii, kazali się
    zgłosić do oddziału w celu indywidualnych negocjacji:)
    Zdaje się, że te warunki zmieniają się kilka razy dziennie, pewnie
    zależy od banku.

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę