    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokaty w inteligo - ki czort?
    Date: Sat, 12 Aug 2006 01:50:01 +0200

    Michal Jankowski napisał(a):

    > 1) w zadnym menu ni czorta nie widze mozliwosci zmiany tych dyspozycji,

    Klient ma mozliwosc zmiany dyspozycji dotyczącej odsetek najpóźniej do dnia
    poprzedzającego dzień zakończenia Okresu Umownego. Dyspozycja ta moze zostać
    zmieniona za pośrednictwem kanalow dostępu wskazanych przez Bank na stronie
    internetowej www.inteligo.pl.

    Pytanie za 100 punktów. Jak z powyższego wywnioskowałeś, że MUSI się to
    udać za pośrednictwem kanału www?
    Czy kanał 'konsultant' nie jest kanałem dostępu?

    > 2) w cenniku nie ma pozycji "zerwanie lokaty".

    W przypadku zerwania umowy Rachunku Lokaty o Zmiennej Stopie, Bank pobiera
    oplate ustalona w Tabeli oprocentowania lokat w ramach Kont Inteligo. O
    wysokosci
    oplaty za zerwanie umowy Rachunku Lokaty Klient informowany jest na stronach
    www.inteligo.pl.

    No i cytat z "Tabeli Oprocentowania":
    Opłata za zerwanie umowy Rachunku Lokaty to kwota w wysokości 50%
    odsetek naliczonych za okres od dnia zawarcia umowy Rachunku Lokaty do
    dnia poprzedzającego jej zerwanie*.

    Wniosek: wystarczy umiejętność czytania ze zrozumieniem ;-)