  • 1. Data: 2006-08-11 19:26:55
    Temat: Lokaty w inteligo - ki czort?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Tak czytam i czytam i coraz glupszy jestem.

    W regulaminie pisza, ze dyspozycje co do tego, czy lokate przedluzac
    czy nie, oraz co zrobic z odsetkami, mozna zmieniac (do dnia
    poprzedzajacego koniec lokaty) oraz ze za ewentualne zerwanie lokaty
    pobierana jest oplata.

    So far, so good.

    Ale:

    1) w zadnym menu ni czorta nie widze mozliwosci zmiany tych dyspozycji,
    2) w cenniku nie ma pozycji "zerwanie lokaty".

    Ja czegos nie umiem, czy co?

    MJ

  • 2. Data: 2006-08-11 23:50:01
    Temat: Re: Lokaty w inteligo - ki czort?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > 1) w zadnym menu ni czorta nie widze mozliwosci zmiany tych dyspozycji,

    Klient ma mozliwosc zmiany dyspozycji dotyczącej odsetek najpóźniej do dnia
    poprzedzającego dzień zakończenia Okresu Umownego. Dyspozycja ta moze zostać
    zmieniona za pośrednictwem kanalow dostępu wskazanych przez Bank na stronie
    internetowej www.inteligo.pl.

    Pytanie za 100 punktów. Jak z powyższego wywnioskowałeś, że MUSI się to
    udać za pośrednictwem kanału www?
    Czy kanał 'konsultant' nie jest kanałem dostępu?

    > 2) w cenniku nie ma pozycji "zerwanie lokaty".

    W przypadku zerwania umowy Rachunku Lokaty o Zmiennej Stopie, Bank pobiera
    oplate ustalona w Tabeli oprocentowania lokat w ramach Kont Inteligo. O
    wysokosci
    oplaty za zerwanie umowy Rachunku Lokaty Klient informowany jest na stronach
    www.inteligo.pl.

    No i cytat z "Tabeli Oprocentowania":
    Opłata za zerwanie umowy Rachunku Lokaty to kwota w wysokości 50%
    odsetek naliczonych za okres od dnia zawarcia umowy Rachunku Lokaty do
    dnia poprzedzającego jej zerwanie*.

    Wniosek: wystarczy umiejętność czytania ze zrozumieniem ;-)

  • 3. Data: 2006-08-12 09:52:31
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

> [...]
    > to udać za pośrednictwem kanału www?
    > Czy kanał 'konsultant' nie jest kanałem dostępu?

    A www nie jest? Sory Winetu, Bank nie wskazal, ze tylko przez
    konsultanta.

    Oplaty szukalem w tabeli oplat 8-)

    MJ

  • 4. Data: 2006-08-12 10:26:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > A www nie jest? Sory Winetu, Bank nie wskazal, ze tylko przez
    > konsultanta.

    Inaczej - bank nie wskazał, że przez każdy kanał. Wskazał natomiast, że
    będzie to możliwe za pośrednictwem kanałów wskazanych na stronie
    inteligo.pl. I tutaj - fakt - brakuje takiego wskazania. Winno się
    znaleźć ono na stronie
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_lo
    katy_stale.htm w
    tabulce, w pozycji "Automatyczne przedłużenie umowy Rachunku Lokaty"