  • Data: 2011-03-16 14:07:52
    Temat: Re: Longterm inwestowanie w akcje
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 14:46:41 +0100, skippy napisał(a):

    > Jakie wzrosty?
    > Rok temu w kwietniu było 2600
    > Jesteśmy 130p wżej.
    >
    > Mamy inne wykresy???
    A to byl spadek?
    Łapiesz mnie za słowka. Ja sie specjalnie nie podniecam tymi wykresami. Dla
    mnie wazne jest ile moje akcje podskoczyly od kiedy je kupiłem (przelom
    2008/2009), kiedy Ty i inni wieszczyli finasnsowe tsunami. Wiem ile nerwów
    mnie kosztowało, gdy patrzylem jak ceny nurkują dalej i wiem ile trzeba
    miec charakteru, zeby sie opierac spanikowanym, rozwrzeszczanym dzieciakom,
    ktorzy bawią się w traderów.