  • Data: 2011-03-17 08:40:03
    Temat: Re: Longterm inwestowanie w akcje
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Doszedłem do wniosku, że taki antydemokratyczny i utopijny system nie ma
    > ŻADNYCH szans realizacji w Polsce a maksymalnie niskie podatki i rzekoma
    > całkowita wolność jednostki to czysta utopia.

    Dobrze Sławku, dajmy spokój z tym politycznym nagananiem, kompletnie nie
    związanym z tematyką grupy. Przyjąłem do wiadomości prawdę objawioną, że
    Rostowski będą z Balcerowiczem w debacie gadać o tym jak to nas będą
    okradać, przyjąłem do wiadomości to, że pieniądze zgromadzone na koncie OFE
    w zaden sposób nie będa mogły trafic do właściciela - czyli do MNIE pomimo
    kolapsu reformy, oraz to, że żaden z twoich pookrągłostołowych idoli tego w
    "debacie" nie poruszy.

    Wszytkiemu jestem winny sam sobie, "bo nie potrafiłem w swojej dzielnicy i w
    swoim mieście, tak zrobić, aby notowania UPR poszły w górę".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/