eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLucas i chamstwoRe: Lucas i chamstwo
  • Data: 2002-04-24 15:00:27
    Temat: Re: Lucas i chamstwo
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > ale i tak uwagi zawsze trafiaja na p.b.b. ;-) wiec nie ma znaczenia czy to
    > lukas/m/citi/linka zawiodla czy pracownik w oddziale. Obraz banku jako
    > calosci tworza wszytskie rodzaje kontaktu z klientem.

    Oczywiscie.
    Ale pamietaj, ze takie nagrana z Telecentrum sa nagrywane a co za tym idzie
    przechowywane i odsluchiwane. Mozesz poprawic dykcje danego pracownika,
    mozesz mu udzielic nagany bo wiesz jak sie zachowal i tak dalej i tak dalej.
    Natomiast tworzenie wizerunku klasycznych bankow - to juz wiekszy orzech do
    zgryzienia - co widac na przykladzie.... Multibanku :) Wiadomo jednak, ze
    obsluga nie jest taka jaka powinna byc - chociaz roznia sie od innych
    dinozaurow, to jednak wiele tutaj zarzutow sie pojawia o niekompetencji i
    tak dalej i tak dalej.
    No i to trudniej wyplenic - bo kierownictwo moze sie przekonac badz to z
    oficjalnych skarg, badz np z takiej listy - ale jesli tylko 5% klientow sie
    skarzy oficjalnie....

    Wazne jest zeby bylo malo zazalen, ale wazniejsze jest jak taki bank
    podejdzie do klienta w czasie reklamacji. :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1