eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLucas konto e-pro debet na koncie / zamknięcie kontaRe: Lucas konto e-pro debet na koncie / zamknięcie konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "yonnie" <y...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lucas konto e-pro debet na koncie / zamknięcie konta
    Date: Wed, 18 Feb 2009 08:24:45 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <gngcu7$lg5$1@news.onet.pl>
    References: <gnfh2h$rhn$1@news.onet.pl> <gngbig$3vk$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010011145.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1234941703 22021 84.10.11.145 (18 Feb 2009 07:21:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Feb 2009 07:21:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:475675
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gngbig$3vk$1@news.interia.pl...
    yonnie pisze:

    > Od tego
    > czasu prawdopodobnie narosła zaległość w kwocie kilkaset złotych z tytułu
    > prowizji mimo, że na koncie nie było żadnych ruchów.

    To raczej nie prowizja ale opłata za prowadzenie rachunku, token itp.
    Skoro planowałaś wyjazd trzeba było albo sprawę dokończyć jak należy
    albo jeśli nei miałaś czasu wysłać pisemnie rezygnację do placówki.
    piona

    No cóż, w banku byłam, Pani rzekomo przyjęła zlecenie zamkniecia, ale
    odmówiła wydania potwierdzenia. To chyba jedyny bank, który żada powtórnej
    wizyty, aby zamknąć konto.


    > Czy jest jakaś
    > możliwość wybrnięcia z tej sytuacji? W zasadzie mam zamiar w najbliższym
    > czasie udać się do oddziału i zapłacić tą kwotę i ostatecznie zamknąć
    > konto.

    Zapłacić, zamknąć konto i tyle.
    piona


    Dzięki za radę, ale ja chcę wiedzieć, czy istotnie mają prawo naliczać
    prowizję po zablokowaniu kart i wydaniu zlecenia zamknięcia konta. Nie mam
    tylko potwierdzenia tego faktu na papierze, ale to już mój błąd. Problemu z
    uregulowaniem nie mam, ale zastanawia mnie zasadność naliczania prowizji w
    tej sytuacji.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1