  • Data: 2007-01-11 13:52:57
    Temat: Re: Luka w mBanku
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 Jan 2007 23:41:37 +0100, S.T. napisał(a):

    > No widzisz, m.in. dla mnie.

    Ten problem można by rozwiązać w ten sposób, że w momencie definiowania
    przelewu z eMax-Plusa użytkownik określałby, czy dany przelew ma być
    zatwierdzany hasłem jednorazowym, czy nie.
    W ten sposób każdy mógłby mieć np. jednego eMax-Plusa wymagającego
    potwierdzenia hasłem, a pozostałe - nie.

    > Dlatego zwykle moje OKO świeci pustkami,
    > a eMax+y nie. Bo stosunek bezpieczeństwa do wygody użytkowania
    > tu jest MZ dużo lepszy, a sam poziom bezpieczeństwa mnie zdecydowanie zadowala.

    Na dzień dzisiejszy i dla środków jakie trzymam w mBanku też uważam ten
    poziom bezpieczeństwa za wystarczający. Jednak uważam, ze nie jest on
    już wystarczający dla większych kwot (o jakich pisałem wcześniej), jak
    również nie będzie wystarczający w przyszłości, gdy włamywacze opracują
    nowe metody zawładnięcia kontem. W końcu jeszcze kilka miesięcy temu
    nikomu do głowy by nie przyszło, że w mBanku jest możliwy dostęp do
    konta użytkownika przez osobę trzecią, a to błędne przeświadczenie o
    całkowitym bezpieczeństwie środków na koncie, rzeczywistość brutalnie
    zweryfikowała.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof