  • 1. Data: 2010-01-31 14:56:54
    Temat: Re: Lukas Bank - automatyczne wznowienie polisy oszczędnościowej
    Od: " jk" <j...@N...gazeta.pl>

    > Wczoraj zako=F1czy=B3a mi si=EA polisa lokacyjna w Lukas Banku, kt=F3r=B1
    > za=B3o=BFy=B3em rok temu. Rok temu mieli=B6my szczyt wojny depozytowej i
    > oprocentowanie lokaty by=B3o 8,1%.
    > Dzisiaj wchodze sobie na serwisu Internetowego Lukasa i co widze:
    > polisa oszcz=EAdno=B6ciowa odnowi=B3a si=EA do 2011. Wszystko prawid=B3owo,=
    > bo
    > zgodnie z regulaminem nast=EApuje automatyczne wznowienie. Jednak patrze
    > wska=BCnik ubezpieczeniowy - 8,1%. =A6ci=B1gn=B1=B3em certyfikat oraz szcze=
    > g=F3=B3y
> [...]

    To jest błąd na 100%. Miałem taką samą "usterkę" dokładnie tydzień temu, też
    mi się niby odnowiła na 8,1%. W sobotę z ciekawości poszedłem do oddziału i
    powiedzieli mi tam, że "dla części klientów takie oprocentowanie zostało
    utrzymane, więc powinienem być zadowolony". I byłem. Do poniedziałku, bo wtedy
    w necie % spadły do 5,1%. I kasa poszła gdzie indziej.
    W oddziale jednak pani - lekko mówiąc - mijała się z prawdą.

    Także sprawdź jutro warunki tej polisy.