  • Data: 2004-12-23 18:49:28
    Temat: Re: Lukas Bank - ciekawostka
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Dec 2004 15:28:35 +0100, Piotr Hołda \(usuń z adresu co
    niepotrzebne\) <p...@w...pl> wrote:

    >faktem, zacząłem kombinować, jak by to obejść i w końcu wymyśliłem: Należy
    >zamknąć konto i otworzyć sobie nowe :-) Obie te operacje można przeprowadzić
    >unikając wizyty w oddziale. Zaraz dzwonię do Lukasa, żeby to potwierdzić.
    >Ciekaw jestem reakcji BOK-u :-)

    zalozysz nowe konto i sie zdziwisz - bedziesz mial 2 ;-)
    ja kiedys zamknalem ekonto, ale po jakims czasie musialem jednak
    otworzyc nowe ekonto.
    zalogowalem sie na konto i zonk: sa 2, stare i nowe ;-)
    po zgloszeniu tego faktu skasowano konto stare, ale na nowym mam np.
    stare zdefiniowane przelewy ;-)
    najwidoczniej lukas "pompuje" sobie liczbe rachunkow

    Cyb z cudzego konta