    From: "janke" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas Bank - www.nieczekaj.pl
    Date: Tue, 8 Nov 2005 21:06:00 +0100

    > - w kolejkcha na obsługę w placówce (ostatnio stałem w kolejce z 30 minut)

    ja nie czekam nigdy dłużej niż 30 minut.

    a to dlatego, że po 30 wychodzę z oddziału.

    niestety z powodu tego, że w oddziale ostatnimi czasy zawsze czeka sie nie
    wiadomo na co* - zawsze ostatnimi czasy wychodzę.
    w listopadzie miałem już trzy podejścia (wejścia na 30 minut do banku), i
    trzy razy wychodziłem.

    * - a dlaczego czeka się "nie widaomo na co"?
    w oddziałach lukasa jest bardzo zabawnie - nie mozna sie nudzić. wystarczy
    przyglądać się pracy obsługi,
    która równo po połowie:

    pierwsze 50 % patrzy tępo w ekran, na którym sie nic nie zmienia. zceka na
    coś. zapewne na "system".
    zapewne "system nie pozwala/system nie pracuje/system cokolwiek"

    drugie 50 % trzyma słuchawkę przy uchu. co jakiś czas wybieraja jakiś numer.
    ale nie rozmawiaja z nikim. bo nikt nie odbiera tam, zapewne "tam" to
    wrocław i "system".
    zawsze pzy takim patrzącym w ekran dyspozytorze (lub trzymającym słuchawkę)
    siedzi ktoś, kto czeka, by coś załawić.

    ja jako czekajacy zawsze słyszę: "system nie pracuje/system nie
    pozwala/system jest zajęty/system milczy/system nie odpowiada/system coś
    tam"
    toż to jakis matrix!
    biedny ten lukas. ale przynajmiej obsługa się nie męczy pracą. tylko
    kolejki wystają często z oddziału.

    janke

    ps odwiedzam poznańskie oddziały lukas banku