  • Data: 2009-01-31 16:30:02
    Temat: Re: Lukas Furora nowa promocja 7% rabat w aptekach...
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M.Bień" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    news:glvn9p$muj$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Nie wiem jak to się opłaca, ale się podłączę do wątku.Promocja 5% jest do
    > 31.01.2009. Ktoś wie co dalej? Przedłużą?

    Na infolini twierdzą, że teraz zamiast 5% na spożywcze i benzyne, będzie
    właśnie te 7% w aptekach, tylko ile lekarstw można kupić?

    Wymyśliłem sposób na szybki zysk dla osób pracujacych w aptece lub mających
    tam rodzine.
    Wyrabiają karte Furora i za każdego klienta nią płacą, a gotówke wpłacają na
    konto Furora dla odnowienia limitu kredytowego.
    Nie jest przecież zabronione płacenie kartą za cudze lekarstwa, szczególnie
    jeśli ktoś daje gotówke.
    W aptekach nie ma zwrotów, odpadnie problem zwrotu gotówki do ręki, zamiast
    na
    karte.
    Przy obrocie dziennym np. 5000zł daje to miesiecznie zysku prawie 10000zł.

    Pzdr
    mareK