  • Data: 2010-02-09 16:30:19
    Temat: Re: Lukas. Nowa TOiP.
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:095f.000000ff.4b718b18@newsgate.onet.pl...

    > a jaką korzyść przynosi koledze korzystanie z tego rachunku?

    Obecnie niewielką. Ale ten rachunek jest podany w kilku miejscach (np. US,
    pracodawcy), więc powiadamianie wszystkich to dla mnie większy koszt i
    zawracanie głowy niż utrzymywanie go. Poza tym Lukas jakiś czas temu miał
    ciekawą propozycję %, więc może jeszcze do niej wrócą - w zasadzie
    kapitalizacja dzienna Lokaty z Plusem na 5,90% natychmiast uczyniłaby tę
    ofertę bezkonkurencyjną.

    > bo jeśli służy on tylko do przyjmowania wynagrodzenia po to,
    > aby je następnie przelać (w całości?) dalej, to trudno nazywać
    > korzyścią realne otrzymywanie wynagrodzenia jeden dzień później

    Tak robię. Po to, aby nie płacić za konto (warunek >2000), ale też
    jednocześnie moje wynagrodzenie nie jest mi natychmiast niezbędne do życia.

    > a może kolega jest takim "hobbystą" jak ja?

    Konto mam od 2002. Wówczas duet mbank-Lukas był całkiem atrakcyjny.

    > Co widzę bank, muszę wejść i założyć bezpłatny rachunek osobisty :P
    > na pocieszenie dodam: mój lekarz mówi że to nie wymaga leczenia :P

    nieee... tak źle ze mną nie jest...

    Zastanawia mnie to, że do nowej TOiP zostało kilka dni, a w aktualnościach
    nic o tym nie ma. Ponieważ ŚREDNIE saldo musi być 10000zł/mc kto się nieco
    później zorientuje będzie musiał wrzucać więcej albo ponosić opłatę...
    ciekawe zagranie...