  • Data: 2010-02-09 21:57:07
    Temat: Re: Lukas. Nowa TOiP.
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > kiedy przenoszenie numeru konta bedzie mozliwe tj. teraz jest
    > przenoszenie nr tel.? :)

    nie będzie nigdy możliwe

    > a teraz, no coz, problem mam tylko ze zmiana numeru konta! nawet
    > nie wiem w jakich miejscach go podawalem i teraz boje sie zmian...

    można zlikwidować debetówke, a na oszczędnościowym zostawic jeden grosik
    tokenem robić jedną operację w miesiacu (ror->osz), a potem automatyczny
    powrót osz->ror w serwisie, a przede wszystkim e-pro zamienić na e-konto.

    no i w ten sposób można zachować sobie darmowe nieużytkowane konto.