  • Data: 2010-02-09 21:46:46
    Temat: Re: Lukas. Nowa TOiP.
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja kilka miesięcy temu zmieniłam e-konto Pro na e-konto, ale mnie potrącaja
    > miesięcznie 2,- zl za token, jesteś pewny,że  token masz darmowy??

    Przyznaję, niegramatycznie napisałem: zamiast "mam darmowy token"
    powinienem napisać: "BĘDĘ mieć darmowy token" po 15 lutego 2010

    Ponieważ różnica poziomu atrakcyjności e-konta i e-pro zmalała
    a różnica w wysokości opłaty wzrosła, w poniedziałek zmieniam pakiet
    I zrobię to tokenem samodzielnie bez wizyty w placówce bankowej...