  • Data: 2003-04-28 20:31:24
    Temat: Re: Lukas bank-tak powinno być w każdym, ale nie tu
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sawinski Piotr" <w...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:b8jhoj$4vi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Oddzial: Legnica - ul. Fabryczna ('Real')
    > Data: 19 kwietnia 2003
    > Czynnosc: otworzenie rachunku e-konto pro
    > Kawa: brak

    Hmmm... w sumie sam sobie zwykle robię kawę w Lukasie i to tylko, jak jest
    kolejka... Jeszcze mi nie zaproponowano...
    Generlanie automat jest też do obsługi przez klientów - tak mi się
    przynajmniej wydaje... :-)

    Chociaż niekiedy jest głupio ustawiony. W Rudzie Śląskiej i w Zabrzu
    ustawiony jest za stanowiskami... Trzeba się przepychać do niego i troszkę
    tak dziwnie samemu sobie robić tę kawę... ;-)

    Za to fajnie ustawiony jest w Katowicach na Kościuszki - zaraz przy wejściu.
    W lato stał też pojemnik z wodą mineralną :-) Tak powinien być ustawiony ten
    automat w każdym oddziale!

    Właśnie - na ichniej www jest reklama "kawa albo herbata?". No to ja się
    pytam co jest z tą herbatą ?? :-)))

    A tak reasumując - niestety ustawienie tych automatów w połączeniu z brakiem
    chęci przygotowania kawy przez obsługę powodują raczej, iż stał się z tego
    raczej reklamowy gadżet. Bo nie widziałem jeszcze nikogo, kto poszedłby
    sobie zrobić kawę... no serio... ;-)

    [cały ten post należy traktować z lekkim przymrużeniem oka, choć
    niekoniecznie ;-)]

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara