  • Data: 2003-04-29 06:06:13
    Temat: Re: Lukas bank-tak powinno być w każdym, ale nie tu
    Od: "user" <...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3981.00000528.3ead5871@newsgate.onet.pl...
    > Nie chciałem się zbytnio rozpisywać, ale jak już piszecie to wyleję cały
    dzban
    > wody.
    >
    > 1. Profesjonalizm pracowników na bardzo niskim poziomie-na pytanie
    rozwiązania
    > problemu otrzymałem 3 sprzeczne informacje od "doradcy bankowego" (ciekawe
    czy
    > sprzeczność nazw ? dordaca i dezinformator).

    a spotkales instytucje gdzie call center dziala super? ja ponad rok mam
    ekonto pro w lukasie ,problemow brak

    > 2. Obsługa bardzo nie miła, a staram się być bardzo kulturalny wobec
    > wszystkich ludzi nawet tyvh nie wychowanych, co w tym pseudo banku wymaga
    dużo
    > wysiłku.

    zdarza sie, poczawszy od kierowcy autobusu mpk do... tutaj nie ma gornej
    granicy

    > 3. Lukaslinia - nie wiem komu to potrzebne skoro nic nie można przez nią
    > załatwić, klient przełączany do kilku specjalitów po kolei - i nie marz że
    coś
    > załatwisz.

    to nie umiesz sie wyslowic skoro Cie tak zbywaja? moglbym powiedziec , ze
    jest np tak w + ale nie w lukasie
    jezeli wiesz czego chcesz, otrzymujesze informacje, w dodatku za friko -0800
    co sobie chwale, 0801 w mbanku juz nie jest takie tanie...w miesiacu marcu,
    na potwierdzenie kart, uaktywnienie listy itp wydalem prawie 5 zl...
    dla mnie lukas jest defaultowym kontem , kawy nie pilem nigdy, a ostatni raz
    w oddziale bylem w sierpniu i nie odczuwam potrzeby