eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas bank-tak powinno być w każdym, ale nie tuRe: Lukas bank-tak powinno być w każdym, ale nie tu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "user" <...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas bank-tak powinno być w każdym, ale nie tu
    Date: Tue, 29 Apr 2003 08:06:13 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 38
    Sender: x...@o...pl@62.233.204.46
    Message-ID: <b8l4li$33$1@news.onet.pl>
    References: <3...@n...onet.pl>
    <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.204.46
    X-Trace: news.onet.pl 1051596274 99 62.233.204.46 (29 Apr 2003 06:04:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Apr 2003 06:04:34 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:238744
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3981.00000528.3ead5871@newsgate.onet.pl...
    > Nie chciałem się zbytnio rozpisywać, ale jak już piszecie to wyleję cały
    dzban
    > wody.
    >
    > 1. Profesjonalizm pracowników na bardzo niskim poziomie-na pytanie
    rozwiązania
    > problemu otrzymałem 3 sprzeczne informacje od "doradcy bankowego" (ciekawe
    czy
    > sprzeczność nazw ? dordaca i dezinformator).

    a spotkales instytucje gdzie call center dziala super? ja ponad rok mam
    ekonto pro w lukasie ,problemow brak

    > 2. Obsługa bardzo nie miła, a staram się być bardzo kulturalny wobec
    > wszystkich ludzi nawet tyvh nie wychowanych, co w tym pseudo banku wymaga
    dużo
    > wysiłku.

    zdarza sie, poczawszy od kierowcy autobusu mpk do... tutaj nie ma gornej
    granicy

    > 3. Lukaslinia - nie wiem komu to potrzebne skoro nic nie można przez nią
    > załatwić, klient przełączany do kilku specjalitów po kolei - i nie marz że
    coś
    > załatwisz.

    to nie umiesz sie wyslowic skoro Cie tak zbywaja? moglbym powiedziec , ze
    jest np tak w + ale nie w lukasie
    jezeli wiesz czego chcesz, otrzymujesze informacje, w dodatku za friko -0800
    co sobie chwale, 0801 w mbanku juz nie jest takie tanie...w miesiacu marcu,
    na potwierdzenie kart, uaktywnienie listy itp wydalem prawie 5 zl...
    dla mnie lukas jest defaultowym kontem , kawy nie pilem nigdy, a ostatni raz
    w oddziale bylem w sierpniu i nie odczuwam potrzeby


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1