  • Data: 2002-12-12 08:33:46
    Temat: Re: Lukas - dziadostwo
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No pewnie. Ciekawe co byś powiedział gdybym konto założył 30 listopada na
    5
    > minut przed zamknięciem banku. Jak wtedy wyliczyłbyś "średnią"? Dodałbyś
    > sumę z każdej minuty i podzielił przez ilość minut? A może w grę
    wchodziłyby
    > sekundy?

    Popadasz w skrajności. Trzeba było wstrzymać się dwa dni, to byś się
    dowiedział co bym wtedy powiedział. Może sprubój w innym banku, który ma
    podobne warunki np. Millennium (tam nie ma takich kolejek). A jak Ci nie
    naliczą opłaty, to koniecznie dowiedz się dlaczego?

> [...]
    > Umowa podpisywana z bankiem na prowadzenie konta jest normalną umową
    > cywilno-prawną, gdzie strony zobowiązują się do określonego postępowania.
    > Klient zobowiązuje się do trzymania pieniędzy na koncie a bank do
    obracania
    > nimi naliczania oprocentowania itd. Za swoje usługi bank pobiera określone
    > opłaty. W tym wypadku za prowadzenie konta przez MIESIĄC przysługuje
    bankowi
    > wynagrodzenie w wysokości 7pln. Tymczasem bank prawem kaduka nalicza sobie
    > opłatę tak jak mu wygodniej, i klientów ma w d.... .

    No i Ty podpisałeś tą umowę. Teraz masz okazję zgłosić postulat o
    wprowadzenie poprawki w TOiP o niepobieraniu opłaty za prowadzenie rachunku
    w miesiącu, w którym rachunek został otwarty. Zrób to dla tych, którzy mogą
    wpaść w tą samą "pułapkę" co Ty.

    > Męczy mnie już dyskusja na ten temat. Jeśli jeszcze nie zrozumiałeś sensu
    > tego co napisałem to współczuję. Nic na to nie poradzę.

    A mnie takie dyskusje nie męczą. W kółko pleciesz jedno i to samo. Liczą się
    tylko Twoje racje.
    Ale jakoś zabrakło mocnych argumentów, że te racje są słuszne. I wogóle jaką
    masz pewność, że to co napisałeś do tej pory ma jakiś sens.

    > Przekaż pozdrowienia dla kierownictwa Lukasa bo myślę że jesteś w nim
    > zatrudniony.

    Jeżeli sądzisz, że jestem pracownikiem Lukasa na podstawie naszej dyskusji,
    to Twój tok myślenia jest naprawdę linearny i to prawdopodobnie z tego
    powodu jesteś 7 zł do tyłu. I w tym miejscu ja Ci współczuję.