eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku? › Re: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?
  • Data: 2006-01-08 16:24:51
    Temat: Re: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-01-08 09:58, D wrote:

    > gdzie wy macie te oddzialy???
    > ze kawy nie ma? ze takie straszne kolejki? wyjatkowego pecha chyba niektorzy
    > maja i lepiej niech siedza w domu ;)

    Ja też nie bardzo wiem, o co chodzi z tymi kolejkami. Ale też może nie
    bardzo jestem dobrą próbą. Przez ostatnie dwa lata byłem tylko raz
    (całkiem niedawno). Bez najmniejszego kłopotu (oddział na ul.
    Sobieskiego w Warszawie) wymieniłem token. Poza tym od czasu do czasu
    przechodzę obok oddziału w Europlexsie i jakoś tłumów tam nie widać.

    Pozdr.
    piwar.