eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku? › Re: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?
  • Data: 2006-01-09 11:45:30
    Temat: Re: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?
    Od: "tygrysek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ps
    > mieszkam rzut beretem od lukasa na kleparzu w krakowie - sa tam kolejki?
    > problem nie jest w termosie i kanapkach ktore trzeba wziac do kolejki
    > tylko to ze ja sam pracuje w godzinach otwarcia banku :-(

    Są kolejki, są. Ostatnio zamykałem konta i trawło to jakies 2 godziny z
    czego godzien czekałem w kolejce ( byłem naprawde zdesperowany żeby zamknąć
    to konto :)). Dodam ze przede mna były chyba 3 osoby :). Działały tylko dwa
    "okienka" z czego jedno zajmowalem ja ( coś tam mieli problemy z zamknięciem
    mojego konta ) a na drugim to jakis pan otwierał konto firmowe ( zaczął je
    otwierać gdy przyszedłem do odziału ). W trzecim stanowisku pracownik
    niestety nie mógł się zalogować a pani z czwartego stanowiska próbowała
    pomóc temu z trzeciego. Zrobiła sie dość spora kolejka i w pewnym momencie
    wybuchł mały konflikt w kolejce, naszczęście szybko opanowany. Po dwóch
    godzinach udało mi sie zamknąć konto ( nie całkiem bo jeszcze kilka złoty mi
    zablokowali i mają do mnie dzwonić aby mi wypłacić te kilka złotych :)) i
    uruchomić cztery stanowiska.

    P.S. Wcześniej załatwiałem sprawę w PKOBP. Po tym co zobaczyłem w Lukasie to
    złego słowa nie powiem na kolejeczki w tym banku :)