    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas furora (bez nadziei na odpowiedź;))
    Date: Mon, 26 Oct 2009 09:00:06 +0100

    Aicha pisze:

    > Wczoraj po 2-krotnym użyciu "promocyjnym" furory dostałam 2 smsy o treści
    > "Test sms - po każdej transakcji wiadomość".

    Do mnie też. Przychodzą chyba od piątku moment po każdej transakcji.
    Zgaduję, że chcą uruchomić nową usługę, ale zamiast ją testować "na
    sucho" to przypadkowo wypuścili ją przedwcześnie na świat dla ludzi.
    Świadczy o tym wyjątkowo specyficzna treść smsa, brak jakiejkolwiek
    akcji informacyjnej, no i to zapewne trzeba będzie samemu uruchomić i
    będzie dodatkowo płatne a teraz dostają to (chyba) wszyscy jak leci i
    jest za darmo.

    Zgaduję, że teraz w poniedziałek rano ktoś zauważy że przez weekend
    wysyłali i to wyłączy.

    > Pani na partyline usiłowała
    > mi wmówić, że to pewnie te ze stanem e-złotych, na które otrzymywanie co
    > 2 tygodnie wyraziłam zgodę rok temu (hyhy). Nb przez rok nie przyszedł
    > ani jeden - "pewnie wcześniej nie wykonywała pani transakcji z
    > keszbekiem" - oczywiście, że wykonywałam;

    Do mnie przychodzi taki co miesiąc w pierwszym dniu nowego okresu
    rozliczeniowego.

    Karol