  • Data: 2005-12-13 06:01:43
    Temat: Re: Lukas i dostep przez internet.
    Od: Daniel Rejmer <eekkaannss@@oo22.ppll> szukaj wiadomości tego autora

    Konlin wrote:

    > A co konkretnie Ci nie działa? Bo ja do tej pory nie miałem żadnych
    > problemów - Opera 8.5.

    Zapewne chodzi o potwierdzanie formularzy Enterem. Ja z lukasa jeszcze
    (wow) nie mialem okazji robic przelewu przy pomocy nowego systemu, ale
    mam ten problem podczas logowania. Pisalem do nich(i do softbanku) maila
    z dokladnym opisem w czym jest problem, dlaczego i co zrobic zeby bylo
    dobrze. Cos tam szblonowego odpisali, ale przez miesiac nic nie zrobili
    w te sprawie.

    Pozdrawiam

    PS. Strasznie dziwnie maja te formularze porobione.

    --
    daniel Administrator sieci bermudy
    gg:4292320