  • Data: 2005-12-13 08:48:07
    Temat: Re: Lukas i dostep przez internet.
    Od: "camelek.net" <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Konlin pisze:

    > A co konkretnie Ci nie działa? Bo ja do tej pory nie miałem żadnych
    > problemów - Opera 8.5.

    Konkretnie nie działa pod Operami 8.0x, 8.50, 8.51, 9beta1 uaktywnianie się
    elementów formularzy typu "select" za pomocą elementów typu "radio".
    A krótko mówiąc zwalili pobieranie tychże selectów i zwalili JS
    odpowiadające za ich aktywowanie.
    Jest to problematyczne przy zlecaniu przelewu (na przykład) - nie można
    wybrać z listy wpisanego wcześniej kontrahenta, tylko trzeba wpisywać go
    ręcznie (bo select nie chce się uaktywnić).
    Nadmienię tylko, że stary system działał dobrze pod tymi przeglądarkami
    (poza 9-tką bo chyba jej jeszcze nie było). No może tylko trochę dziwnie
    wyglądał na mobilnych Operach.
    Dodam jeszcze, że z bankami BPH i mBank - nie mam żadnych problemów...

    Pozdrawiam
    Kamik