  • Data: 2003-01-09 21:24:16
    Temat: Re: [Lukas] i e-konto z tokenem
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:avko3u$9g$1@news.onet.pl, Dominique wrote:

    > okno po 3 minuty w dwie strony to razem 7 minut czyli
    >
    > O O O T O O O
    >
    > O - okno
    > T - aktualny token
    > jest to stan doskonaly... wpisywany token jest tym w srodku
    >
    > jezeli sie przesunie o 2 minut do przodu to mamy
    >
    > O O O O O T O
    >
    > w tym momencie server widzi ze powinno byc czwarte O, ale jest liczba
    > z pozycji T, a ze T miesci sie w oknie to pyta o nastepny token czyli
    > pyta o siodme O, jezeli wpiszesz je prawidlowe to server
    > automatycznie przesuwa wszystko do pozycji jak na gorze

> [...]

    Tak właśnie myślałem. Zatem jak raz tydzień będę przesuwał to okno o 2
    minuty, to po roku uzyskam prawie 2 godziny przesunięcia. Oczywiście
    przesunięcia będę wykonywał przez zapisanie numeru tokena (najlepiej dwóch)
    i odczekanie 2 minuty X liczba tygodni od poczatku akcji.
    Oczywiście nie ma to najmniejszego sensu, ale teoretycznie chyba możliwe w
    świetle tych informacji?

    --
    Robert