eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem (długie) › Re: Lukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem (długie)
  • Data: 2007-01-21 12:10:38
    Temat: Re: Lukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem (długie)
    Od: "Krzyś" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Taddy" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:eovedh$257r$1@news2.ipartners.pl...
    > Będzie to opowieść o tym jak nie przeniosłem limitu

    Miałem podobne, choc może mniejszego kalibru zdarzenie w Warszawie. Po
    odstaniu w słusznej kolejce przyszła kolej na mnie, wychodzi panienka z
    boksu i mówi a pan? odpowiadam wpłata na konto. Ona - to niech pan czeka,
    prosze kogoś do obsługi kredytu... Zdębiałem ! Wybierają klientów ? Dwa
    boksy puste, w jednym znudzony facet przewraca jakieś papiery, i ta
    panienka.....sekta jakaś z wyglądu, z zachowania bezczelna...
    Nie polecam lukasa i oby nie było tak w każdym banku...
    Krzyś