    From: Krzysztof Mazurek <m...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas leży znów, czy nadal?
    Date: Mon, 17 Oct 2005 20:03:48 +0200

    Krzysztof Mazurek wrote:

    > jest ~ 20.00 i sie zalogowałem, ale oto co dostałem w 'Poczcie'.
    >
    > "W chwili obecnej nie jest możliwe edytowanie odbiorców mających konta w
    > LUKAS Banku, sytaucja może potrwać do końca prac związanych z wdrożeniem
    > nowego systemu. W tym momencie proponuje założenie nowego odbiorcy.
    > Pozdrawiam".
    >
    > Rozbrajające ..... poprostu jakiś koszmar ....
    >
    > Zaczyna to przypominać połaczenie Handlobanku z Citi...
    Uwaga!

    Nowy jeszcze lepszy smak, jeszcze bardziej naturalny, itp... wszystko
    dla naszych klientów...: "W związku z wdrożeniem nowego systemu
    występowały utrudnienia w korzystaniu z LUKAS e-Banku. Bardzo
    przepraszamy za utrudnienia, z jakimi się Pan spotkał. Przelew na spłatę
    karty proszę wykonać wybierając: Płatności > Nowy przelew > Spłata rat i
    kart. Następnie proszę wybrać dalej i wykonać przelew wpisując numer
    rachunku kredytowego. Z informacji jakie posiadamy, serwis internetowy w
    chwili obecnej działa poprawnie. Pozdrawiam "

    Pełna ekstaza.... nie dość nie moge zrobic przelewu na zdefiniowanego
    odbiorce - konto kk lukasa - ani przez przelewy ani przez plate karty,
    to jeszcze nawet nie moge edytowac tego odbiorcy i wyciagnac numeru
    konta ... ale "serwis internetowy działa poprawnie" !!!

    K.