    From: "chillin" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - niewarto!
    Date: Tue, 4 Apr 2006 21:53:05 +0200

    > Chcecie robić przelewy w nocy? Zostawcie
    > Lukasa i poszukajcie konkurencji. Ja szukam czegoś innego.

    doba ma 24h a ty marudzisz że bank nie działa przez 2.
    w inteligo i citi jest podobnie, tylko że u nich to jest zupełnie normalne.
    a jak dla mnie to Lukas to jest bardzo wydajny i wiarygodny wpłatomat :-)

    jak podpisywałem umowę, dostęp był 24h. mogę zrzec sie nawet 12 godzin, w
    przedziale od 2 do 14...lub więcej.
    akurat od 23-24 wybrałem sobie na pracę przy finansach. coż, przyjdzie
    zmienić przyzwyczajenia - lub bank ;)

    co do wpłat - ostatnio czekałem 1h27minut na wpłatę "do okienka"... ;/ nie
    wszystkie okienka pracowały. sorki - nie czyłem się jak szanowany klient.

    chillin