  • Data: 2002-06-03 13:09:11
    Temat: Re: Lukas: pierwszy Elixir przychodzacy
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hosi <hosi@_WYTNIJ_o2.pl> pisze:

    > Jestem dokładnie w tej samej sytuacji :-)
    > Kobitka z Lukasa nic odkrywczego raczej mi nie powiedziała,
    > "będzie dzisiaj lub najpóżniej jutro" :-\

    To umowmy sie moze na maila jak przyjdzie do kogos z nas? 15:04 ciagle
    nie ma.

    Ale wiesz co? Mgliscie pamietam, ze lokaty zakladane sa o polnocy, wiec
    wydaje mi sie, ze mozna zalozyc taka lokate (ignorujac ostrzezenie) i
    wtedy jak srodki sie znajda do konca dnia, to zostanie zalozona, a jak
    nie, to nie zostanie i juz. Pytalem raniutko o to na pbb, czy dobrze
    pamietam, ale nikt nie odpowiedzial na razie. Ale chyba nic nie szkodzi
    sprobowac.