  • Data: 2008-08-16 19:26:26
    Temat: Re: [Lukas] próbuje odzyskać depozyty po promocji 8%
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Rolka" <usenet@moje_nazwisko.info> napisał w wiadomości
    news:g86l0k$4aq$1@dell.mrc.tychy.pl...
    > Dla wybranych klientów:
    > lokaty o promocyjnym oprocentowaniu:
    > * 24 miesięczną oprocentowaną na 7,2%
    > * 12 miesięczną oprocentowaną na 6,4%
    > * 6 miesięczną oprocentowaną na 6,0%
    > Podwyższone oprocentowanie rachunku Oszczędzam - 5,1% dla kwot do 50000

    Też to dostałem, ale wobec 8% na KO to taka licha ta promocja. Rozleniwili
    mnie :-)

    Ciekawa jest inna sprawa... Na KO nadal mam 4,5%, chociaż regulamin promocji
    mówi "par. 2 pkt 3 Regulaminu oferty dla RO: "Oferta obowiązuje we
    wszystkich placówkach Banku od dnia 6 sierpnia 2008 roku do odwołania".

    Zapytałem wewnętrzną pocztą i niejaka p. Iwona Marczak odpowiedziała mi:
    "podwyższone oprocentowanie będzie obowiązywało od września".

    No i teraz zachodzę w głowę... pracownik ma rację, regulamin ma rację, czy
    ja czegoś nie rozumiem? :-)