eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas - usterki i bledy systemuRe: Lukas - usterki i bledy systemu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: "witrak\(\)" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - usterki i bledy systemu
    Date: Tue, 14 Feb 2006 07:32:11 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 32
    Message-ID: <dsrsus$u8i$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <ds7s42$30l$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <dsobci$5s1$1@inews.gazeta.pl>
    <op.s4w63ve190om6m@tata>
    NNTP-Posting-Host: alterra.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1139898140 30994 195.150.21.109 (14 Feb 2006 06:22:20 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Feb 2006 06:22:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.1830
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.1830
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:377575
    [ ukryj nagłówki ]


    "Piotr" <p...@o...pl> wrote in message
    news:op.s4w63ve190om6m@tata...
    > Dnia Sun, 12 Feb 2006 23:04:03 +0100, Tomasz Opalski
    > <o...@W...gazeta.pl> napisał:
    >
    >> Podepnę się do wątku,
    > To ja też się podepnę.
    Alez podpinajcie sie Panowie, serdecznie zapraszam ! :-)

    > Dzisiaj rano odwiedziłem oddział w Gdańsku, chcąc wreszcie
    > zamknąć u nich konto. Panienka odpytała mnie odpowiednio,
    > pobrała dokumenty i następnie zakomunikowała, że "nie mogę
    > zamknąć rachunku, bo wystąpił błąd w aplikacji".

    Najlepiej przyjsc do nich z pismem w zanadrzu, zawierajacym
    wszystkie informacje niezbedne do zamkniecia (w szczegolnosci,
    ze z dniem takim i takim, ze przy pismie karta taka i taka,
    ze resztowka na konto xxxx, rozliczenie koncowe na adres yyy
    itp. itd.).
    W momencie, gdy pan/ienka odpowiada, ze sie nie da, dopisujemy
    ze w zwiazku z awaria systemu w dniu... etc., podpisujemy
    i zadamy potwierdzenia (ksero, pieczatka z data), ze przyjeto
    pismo razem z karta (wg procedury) dnia ... *o godzinie ...*
    ALBO, ze nie przyjeto (wtedy trzeba pismo z powolaniem sie na
    ow dokument - juz bez karty - poslac poleconym).
    Od tej chwili termin biegnie.
    Oczywiscie, to wszystko niepotrzebne, jesli nie masz
    karty - mozna od razu zdalnie.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1