  • Data: 2011-07-18 18:10:48
    Temat: Re: Lukas wie o mie dużo...
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

    Naprawdę drobne - do kikadziesiąt zł. Czasem robiłem przelew na kilkaset.

    >Nie masz inny kont, kredytów limitów w koncie ?

    W życiu nie brałem kredytu, nawet się (oficjalnie) nie pytałem.
    Ostatnia kredytówka zamknięta ze 4 lata temu - b. rzadko używana, spłacana
    bez opóźnień.
    W Lukasie tylko to konto, podobnie jak w innych bez przyznanych limitów (albo
    o tym nie wiem...).
    Podejrzewam, że wysyłają raczej w ciemno. Podobnie jak kiedyś Getin.
    Co najwyżej zerowa aktywność kazała im wysondować klienta.

    Ostatnio wyjątkowo udało się dodzwonić konsultantowi z Orange na pre-paid
    (nie rejestrowany), ładowany raz na rok, włączany kilka razy. Jako "klientowi,
    który często doładowuje" zaproponował abonament. Wytłumaczyłem gościowi,
    że albo sobie żartuje albo go szefowstwo w maliny wpuszcza, bo wystarczy
    zajrzeć do historii konta, żeby od takich bzdur rozmowy nie zaczynać.

    Arek