  • Data: 2012-12-08 11:53:49
    Temat: Re: MB na delfinie mB? Re: Czy widzicie blokady na KK?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > ... mój synek ma Synca (tzn ma córkę, a ja już dziadem jestem). Jak
    > optymalnie zrobić tak, żeby on płacił swoim Sync-kiem za moje zakupy w
    > Tesco i Almie? Chyba po prostu dać mu hasło do tych kont? Ale Tesco chyba
    > nie pozwala zapisać koszyka(?)

    Almy nie testowałem, natomiast w Syncu możesz płacić dowolną kartą,
    właściciel karty nie musi być ten sam co "właściciel"konta e-Tesco czy karty
    clubcard. Tak więc możesz po prostu wpisywać dane nie swojej karty lub
    swojej karty dodatkowej (podając faktycznie istniejące imię i nazwisko na
    karcie). Lub tak jak piszesz, udostępnić hasło do tesco-konta.

    Tesco pozwala zapisać koszyk, tak to przynajmniej u mnie działa. Po
    zalogowaniu widzisz swoje zakupy "w trakcie", nawet już po wyborze daty
    dostawy i pre-autoryzacji na 10+kwota, dalej możesz je edytować do 23:00
    dnia poprzedzającego datę dostawy (bez kolejnej pre-autoryzacji, wiadomo
    kiedy może się to przydać).

    > Na razie na tej VC z BZWBK mam (podobno) 7% MB za zakupy internetowe, do
    > 50zł/m, ale w każdej chwili mogą pokazać "takiego...".
    > Jeśli to Tesco się nie zbiesi (a na moje oko to nie ma szans się
    > utrzymać), to stanie się dla mnie podstawowym kanałem bieżących zakupów,
    > więc może warto będzie wziąć Synca, choć pewno jego dni też już policzone.

    Czemu e-Tesco miałoby się zbiesić? Najgorsze co się może stać to
    podniesienie opłaty za dostawę, ale raczej nie wycofają się z
    e-sprzedawania, niestety alkohole wycofali na skutek jakichś urzędniczych
    pierdół.

    Z Syncem będzie ten minus, że trzeba będzie od nowego roku trzymać tam
    środki, aby korzystać z moneybacku. Niestety karty BZWBK są dla mnie
    wybitnie trudno dostępne, a szkoda, bo 7% bym nie pogardził, nawet jeśli to
    tylko 50 zł/m-c.