  • Data: 2012-12-08 12:35:57
    Temat: Re: MB na delfinie mB? Re: Czy widzicie blokady na KK?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > - Brak minimalnej kwoty zamówienia
    > - 1zł za dostawę (tak przynajmniej jest u mnie i mojej mamy).
    > - Możliwość rezygnacji z zakupu po obejrzeniu towaru bez podawania
    > uzasadnienia.
    > (przy cenach takich, jak na półce w Tesco)
    > Jaki sprzedawca to wytrzyma? No - chyba, że w Ameryce... :)

    To jest próba przeszczepienia tutaj standardów brytyjskich. Także trzymam
    kciuki żeby to wytrzymali. U mnie minimalny koszt dostawy to 3,98 zł, ale
    nadal jest to kwota znikoma w stosunku do zysków klienta (czasu oraz
    wysiłku). Koszt dostawy do 10 zł i tak bym akceptował.

    ta ich polityka "zamienników" jest nieco dyskusyjna, ale ja zazwyczaj nie
    mam żadnego zamiennika, a jak mam zazwyczaj żadnego nie biorę, więc pewnie
    będzie to jeszcze ewoluować. W każdym razie jest to na pewno próba przyjęcia
    inteligentniejszego rozwiązania niż po prostu kasowanie części zamówienia.
    Do dopracowania ma także Tesco ilość podpisywanych papierów, jak biorę
    wszystko podpisuję aż trzy świstki, jak czegoś nie biorę kurier musi przy
    mnie wypełnić czwarty, a ja go podpisać. Możliwe dwa sposoby płacenia są w
    zasadzie idealne dla potrzeb grupy (jedynie nie jestem do końca przekonany o
    potrzebie wielokrotnej pre-autoryzacji na 10 zł, czemu nie wystarczy raz, a
    potem dla kart, które już są w bazie pomijać ten krok przy kolejnych
    zamówieniach, ewentualny brak autoryzacji wyjdzie przecież i tak przy
    pre-autoryzacji kwoty zamówienia, myślę, że głównie jest to robione dla
    swobody przypisywania droższych zamienników).