  • Data: 2012-12-08 12:10:58
    Temat: Re: MB na delfinie mB? Re: Czy widzicie blokady na KK?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-08 11:53, MarekZ pisze:

    > Czemu e-Tesco miałoby się zbiesić?

    - Brak minimalnej kwoty zamówienia
    - 1zł za dostawę (tak przynajmniej jest u mnie i mojej mamy).
    - Możliwość rezygnacji z zakupu po obejrzeniu towaru bez podawania
    uzasadnienia.
    (przy cenach takich, jak na półce w Tesco)

    Jaki sprzedawca to wytrzyma? No - chyba, że w Ameryce... :)

    Najgorsze co się może stać to
    > podniesienie opłaty za dostawę, ale raczej nie wycofają się z

    Tak. Sądzę, że pójdą w tym kierunku. Jeśli to będzie rozsądne, w
    granicach typu "do 50zł - 5zł", to nie ma problemu. Ale taki eleclerc,
    to u mnie chyba wyświetlał >30zł. Niech idą za róg i wychędożą się sami.

    Alkohol - w moim regionie oferują np. e-delikatesy.net.pl. Czyli da się.
    Przydałyby się jeszcze (może ktoś od nich to czyta?) listy zakupowe,
    ("moja", "mamy", "impreza z kolegami", "impreza z ciotkami") grupy
    towarów ulubionych, rss o nowościach (ale, kurna, o nowościach, a nie o
    wciskanych na siłę badziewnych, "promowanych" za pieniądze produktach)...
    Na razie trzymam za nich kciuki. Może nie każdy biznes w PL musi być
    dymaniem w stylu AmberGold?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.