  • Data: 2009-07-17 09:05:07
    Temat: Re: MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
    Od: EWELIN FILIPIAK <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lip, 19:15, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Czyli jeżeli ktoś nie ma numeru wmBankmobile to tych minut nie
    > wykorzysta? Czy one nadal będą się naliczać?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Darmowe minuty można aktywować z konta mobile na numer w sieci mBank
    mobile. Jeżeli nie zarejestrujesz numeru w mBank mobile to dane
    minuty uzbierane za transakcje bezgotówkowe kartami mBanku za
    terminową spłatę kredytu gotówkowego i samochodowego i za posiadanie
    depozytu są z w ostatni dzień miesiąca kasowane. Natomiast na start do
    momentu zarejestrowania numeru masz na start 50 minut.
    Pozdrawiam
    Ewelina Filipiak <mBank>